Vrácení a výměna

Nejste spokojení s přijatým zbožím? Netrefili jste se do vkusu sobě nebo někomu jinému? Zboží u nás můžete standardně do 30 dnů od převzetí zásilky vrátit.

Jak zboží vrátit?

Zboží pečlivě zabalte, vytiskněte si formulář o odstoupení od kupní smlouvy, vyplňte jej a spolu se zbožím jej prosím zašlete na adresu Belief s.r.o., Boční 620, 664 71 Veverská Bítýška.

Jestliže nemáte tiskárnu, pošlete nám poštou zboží a na e-mail obchod@beyou.cz nám poskytněte následující informace:

•    číslo objednávky,
•    název zboží, které vracíte,
•    pokud jste platili objednávku přes platební bránu GoPay, budou Vám peníze vráceny stejným způsobem, a to na účet, ze kterého byla Vaše platba odeslána,

•    pokud jste platili bankovním převodem, uveďte prosím číslo účtu, na který Vám máme platbu vrátit.

Nezapomeňte, že vrátit peníze je možné, pokud jsou dodrženy tyto podmínky:

•    právo na vrácení peněz trvá 30 dní od přijetí zásilky,
•    zboží nesmí být poškozené, jevit známky používání a musí mít originální visačky,
•    zboží nesmí být vráceno na dobírku,
•    vrátit nebo vyměnit nelze zboží, které bylo zhotoveno či upraveno na míru dle Vašeho přání. To z něj činí jedinečný kus, sloužící pouze Vašim potřebám, a nebylo by možné je tedy pro tyto jedinečné  vlastnosti znovu zařadit do nabídky a nabídnout jinému zákazníkovi. (např. personalizované produkty s gravírováním apod.)

Jak vyměnit zboží za jiné?

•  pokud máte zájem o jiné zboží, je nutné vytvořit si novou objednávku a toto zboží znovu zaplatit,

•  původní zboží nám prosím zašlete zpět na adresu Belief s.r.o., Boční 620, 664 71 Veverská Bítýška. Jakmile je obdržíme, vrátíme Vám peníze.

Jakým způsobem zboží odeslat k nám?

Vyplněný formulář společně se zabaleným zbožím, zašlete na Vaše náklady na adresu naší provozovny např. Českou poštou. Pokud se Vám nikam nechce chodit a uvítali byste, kdyby kurýr PPL balíček vyzvedl u Vás doma, informujte nás o tom e-mailem na adrese obchod@beyou.cz. Za tuto službu Vám bude z vrácené částky stržen poplatek 90 Kč. 

Reklamace zboží

Pokud jste dodrželi naše rady, jak se o výrobky starat a chcete zboží přesto reklamovat, popište nám prosím váš problém (nejlépe připojte fotografie/video) a vše pošlete e-mailem na adresu: obchod@beyou.cz. S řešením se ozveme co nejdříve to bude možné.

Reklamační řád najdete na stránce s obchodními podmínkami zde.