Doprava zdarma při nákupu nad 500 Kč

Domů / FAQ aneb na co se nás často ptáte

FAQ aneb na co se nás často ptáte

1. Jak si objednat?

a) Přímo na e-shopu

Vyberte si z naší nabídky a zboží vložte do košíku. V druhém kroku si vyberte, jak chcete zboží doručit (doprava) a jakým způsobem ho chcete zaplatit (platba). Ve třetím kroku si ještě jednou projděte všechny informace, zkontrolujte je a pokud sedí, potvrďte.

Na e-mail vám přijde potvrzení o přijetí objednávky. Pokud je zboží skladem, odesíláme ho co nejdříve a posíláme vám zprávu, že jsme zboží odeslali. Pokud zrovna není něco skladem, posíláme e-mail o tom, které zboží konkrétně skladem nemáme a kdy ho můžete očekávat.

b) E-mail

Napište nám na obchod@beyou.cz, o jaké zboží máte zájem (napište jeho název nebo pošlete přímý odkaz na zboží). Jestliže chcete přiobjednat dárkovou kartu, krabičku apod., nezapomeňte nás o tom informovat. Objednávku za Vás založíme a vyřídíme.

c) Telefonicky:

Zavolejte nám na číslo +420 733 403 296. Na telefonu jsme pro vás k dispozici od pondělí do pátku od 8 do 16 hodin. Pokud zrovna telefon nezvedneme, předem se omlouváme a co nejdříve zavoláme zpátky.

Pokud hledáte specifický produkt a nemůžete ho najít (něco, co jste u nás nebo jinde viděla dřív a už to nemáme/nemají), napište nám. Uděláme vše, co budeme moci, abychom vám pomohli.

2. Jak zaplatit?

Poté, co vložíte zboží do košíku, si můžete vybrat, jakou formou ho chcete zaplatit. Platit můžete dobírkou, převodem na účet nebo přes zabezpečenou platformu GoPay.

Formy platby:

·         ​Dobírkou - cena 35 Kč. Zboží platíte hotově při převzetí.

·         Převodem na účet - zdarma. Zboží platíte na náš účet. Odesíláme ho po přijetí platby.

·         Platforma GoPay - zdarma. Zboží platíte skrz zabezpečenou online platební bránu GoPay.

*) Podle zákona č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb jsme povinni vystavit vám účtenku. Zároveň jsme povinni zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

3. Jak zboží posíláte?

Zboží posíláme Českou poštou (doporučeně nebo formou EMS) nebo přes PPL. Posíláme i na Slovensko (anebo jinam do zahraničí).

Formy dopravy:

PPL - 79 Kč (u objednávek v ceně nad 500 Kč – 29 Kč); dodání většinou do 2 prac. dnů

Česká pošta - 49 Kč (doporučený dopis), u objednávek v ceně nad 500 Kč – zdarma, dodání většinou do 2 prac. dnů

EMS (zajišťuje Česká pošta) – 150 Kč, ohledně dodání vás kontaktuje společnost, zpravidla probíhá doručení den poté, co EMS předáme zásilku.

Poštou do zahraničí - 165 Kč (doručení cca 5 pracovních dní dle typu pošty a vzdálenosti)

Aktuální ceník a více o formách přepravy najdete také zde.

4. Jak zboží balíte?

Zboží vám bude dodáno v kartonové krabičce nebo obálce v závislosti na objemu objednávky nebo povaze zboží. Bude zabalené tak, aby se nepoškodilo při přepravě. Jestliže máte speciální požadavky na zabalení objednávky (nechcete, aby bylo poznat, že jde o zásilku od nás, chcete do zásilky vložit přání, nechcete sem vkládat fakturu apod.),napište tento požadavek do poznámky v objednávce.

5. Kdy mi zboží dorazí?

Pokud je zboží skladem a vy objednáte do 12:00, snažíme se ze všech sil odeslat ještě ten den odpoledne. Balíček s objednávkou zpravidla držíte v ruce druhý nebo třetí den poté, co objednáte (pokud není víkend, v tom případě je doba dodání delší).

6. Přišlo zboží poškozené anebo se něco pokazilo?

Něco se pokazilo? Anebo to, co vám přišlo, nevypadá tak, jak by nejspíš mělo? Napište nám na obchod@beyou.cz nebo zavolejte na číslo +420 733 403 296. Uděláme maximum proto, abychom situaci vyřešili. Špatná recenze vám možná na chvíli uleví, ale ve výsledku nic nevyřeší. Více informací najdete na stránce Vrácení a výměna zboží.

7. Do kdy můžu zboží vrátit?

Zboží můžete vrátit do 30 dní, a to bez udání důvodu. Zboží ale nesmí být nošené nebo poškozené. Všechny potřebné informace o vrácení zboží najdete zde. Reklamační řád je pak k dispozici zde.

8. Jak nastavit na hodinkách čas a jak upravit velikost pásku?

Přišly nové hodinky a chcete si nastavit čas. Nebo zkrátit pásek? Tady je návod, jak na to. Je to opravdu jednoduché, zvládnete to levou zadní. Kdybyste si přece jen nevěděl(a) rady, napište nám na obchod@beyou.cz nebo zavolejte na číslo +420 733 403 296 (8:00 - 16:00, PO - PÁ).

9. Je možné nechat si na dárkovou kartu napsat vlastní text?

Prozatím to v malém nákladu neděláme, bohužel. Pokud ale chystáte svatbu nebo velké narozeniny a dárková karta má být pozorností pro vaše hosty, ve větším nákladu (12 +) je rádi vyrobíme. Více o zakázkové výrobě najdete zde.

10. Je možné si vybrat na dárkovou kartu jiný šperk?

Ano, to je možné. Vybrali jsme pro vás z naší nabídky několik desítek šperků, o kterých víme, že se na dárkovou kartu vlezou a vypadají na ní perfektně. Všechny šperky, které se hodí na dárkové karty, najdete zde. Dárkovou kartu stačí vybrat pod popisem zboží.

11. Můžu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, zboží si můžete vyzvednout i osobně, ale jen po předchozí domluvě. Kancelář a sklad máme na této adrese:

Beyou.cz (Belief s.r.o.)

Na Městečku 119

664 71, Veverská Bítýška

12. Taky mám obchod, můžu u vás nakupovat ve větším?

Ano, můžete! Až si vyberete zboží, které chcete, napište nám na obchod@beyou.cz nebo zavolejte na číslo +420 733 403 296. Ověříme, v jakém množství můžeme zboží dodat a případně doobjednáme, co je potřeba. Více informací o velkých objednávkách a velkoobchodním prodeji najdete zde

13. Vyrábíte i na zakázku?

Ano, jsme toho schopní, pokud se jedná o 12 a více kusů. Na zakázku můžeme vyrobit dřevěné motýlky s vaším logem nebo textem. Připravit pro vás umíme také dárkové karty s textem a šperkem, který si budete přát. Obojí je originální a stylový dárek pro kolegy, kolegyně, svatebčany … Ve fantazii se prostě meze nekladou. Více o zakázkové výrobě najdete zde.

14. Posíláte zboží i do zahraničí?

Ano, balíček Vám rádi zašleme i do zahraničí. Na Slovensko je doba dodání cca 5 dnů a cena poštovného 165 Kč. Pokud si přejete dodání do jiné země, informujte nás o tom prosím na chatu, na obchod@beyou.cz nebo v poznámce u vaší objednávky.

15. Co znamená, že je zboží II. jakosti?

Nejčastěji najdete v sekci II. jakost kousky, které jsou mírně poškozené nebo trochu znehodnocené (nejčastěji kvůli nešetrné přepravě). Nikdy ale tyto vady nebrání jejich plnohodnotnému užívání. Většinou jde o takové vady, o kterých ví pouze majitel a nikdo další si jich nevšimne. Takové zboží se ale nehodí jako dárek.

16. Co znamená označení Premium Quality?

Touto nálepkou označujeme zboží, o kterém z vlastní zkušenosti víme, že má velmi dobrou kvalitu a jeho výdrž se vyrovná o mnoho dražším produktům. Tyto kousky doporučujeme, jistě s nimi budete nanejvýše spokojeni.

17. Z jakého materiálu jsou šperky vyrobené?

Šperky jsou vyráběné z různého materiálu od chirurgické oceli přes pokovaný zinek až po dřevo nebo umělá vlákna. Snažíme se ke každému výrobku napsat všechno, co o něm víme. Včetně materiálu. Někdy ale zapomeneme. V tom případě nám neváhejte napsat a my vám dáme vědět, z jakého materiálu věc je.

18. Jsem blogerka, jaké jsou podmínky spolupráce s vámi?

Jsme rádi, že máte o naše šperky zájem a spolupráci se nebráníme. Napište nám prosím na marketing@beyou.cz. Dohodneme se na konkrétních podmínkách. Nebojte se, určitě nekoušeme!